Werkwijze Aderans Hair Centers
Aderans Hair Center biedt zowel medische als cosmetische oplossingen voor haarproblemen.
Voor alles is een oplossing. Elk haarprobleem is anders, dus wordt er gezocht naar een persoonlijke oplossing op maat. We bespreken met u wat de klachten zijn en hoe u wilt dat uw haar eruit moet zien. Wij kijken dan met u naar de structuur, kleur, textuur, valling en het model zodat alles wordt zoals u het wenst.
Heeft u vragen over onze werkwijze of wilt u uw specifieke wensen bespreken? Neem dan contact op met ons. Wij helpen u graag verder.
Hieronder vindt u informatie over onze werkwijze.

Onze Werkwijze
Privacy
Om uw privacy te waarborgen en wachttijden uit te sluiten werken we zoveel mogelijk op afspraak. Hierdoor zijn wij zeer flexibel wat betreft tijden. We beschikken over aangename afgezonderde ruimtes om de privacy van elke klant te garanderen.
Prijs & Garantie
Prijs van een haarwerk
De prijzen van een haarwerk zijn afhankelijk van een aantal aspecten: o.a. de grootte, hoeveelheid haar, lengte, kleur en de haarsoort. Bij het eerste kennismakingsgesprek kunt u hierover al uw vragen stellen en wordt u hierover meer geïnformeerd.
Garantie van uw haarwerk
Uw haarwerk wordt door ons gecontroleerd voordat het geplaatst wordt.
U heeft 6 maanden garantie op fabricage fouten. Wij adviseren u dan ook geregeld voor onderhoud bij ons langs te komen om knelpunten tijdig te kunnen ondervangen. De datum op uw factuur is de datum waarop de garantie termijn in gaat.
Verzekering
Bij aanschaf van uw haarwerk op basis van een medische indicatie* ontvangt u een vergoeding van uw zorgverzekeraar. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van de verzekering die u heeft afgesloten.
De basisvergoeding in 2021 bedraagt € 452. Bent u aanvullend verzekerd, dan kunt u wellicht een hogere vergoeding krijgen. Deze informatie staat in uw polisvoorwaarden of informeert u bij uw zorgverzekeraar.
* Medische indicatie: de medische indicatie (ookwel verklaring genoemd), is de diagnose van de behandelend arts. Hierin staat tevens wat de medische oorzaak is van het haarverlies. Deze indicatie is nodig om in aanmerking te komen voor een vergoeding van uw zorgverzekeraar.
Wat wordt vergoed?
Aderans Hair Center heeft een contract met alle zorgverzekeraars en staat bekend als leverancier van betrouwbare en kwalitatief hoogwaardige haarwerken en haaraanvullingen. Wij zijn dan ook een erkend zorgverlener. Hier vind u een overzicht van alle aangesloten zorgverzekeraars.
Als u een haarwerk aanschaft, komt u in aanmerking voor een basisvergoeding en aanvulling, al naar gelang uw zorgverzekering.
Wij kunnen u helpen bij het verkrijgen van deze vergoeding, die we direct in mindering brengen op het aankoopbedrag. Wilt u weten voor welk bedrag u in aanmerking komt, neem dan contact met ons op.
Medisch
Wij voorzien u van deskundig advies en ondersteunen u bij het maken van de juiste beslissingen. Rust, privacy en eerlijkheid staan hierin voorop.
De eerste stap is het maken van een afspraak, waarin u uw wensen kenbaar maakt. Dit gesprek kan bij ons in de salon, bij u thuis of in het ziekenhuis plaatsvinden. Het is van belang dat u voor dit gesprek een rustig moment uitkiest in een vertrouwde omgeving. Wellicht vindt u het fijn om een familielid of vriend(in) voor dit gesprek uit te nodigen.
Samen met onze professionals bekijkt u welk model, welke kleur en welke soort haar het dichtst bij uw wensen in de buurt komen.
Als u niet in staat bent om uw haarwerk te onderhouden, dan kunnen wij dit voor u verzorgen.
Lees meer over onze oplossingen bij medische oorzaken voor haaruitval.
Cosmetisch
De allereerste stap naar mooi haar is het maken van een afspraak met één van onze specialisten. In dit gesprek staan uw wensen centraal en worden alle mogelijkheden doorgenomen.
Als wij een haarwerk of haaraanvulling op voorraad hebben in de voor u geschikte kleur, structuur en maat dan kunnen wij direct leveren. Dient er maatwerk verricht te worden, dan worden uw maten opgemeten nemen wij contact met u op wanneer uw haarwerk gereed is.
Heeft u graag dat wij uw haarwerk onderhouden, dan doen wij dat graag voor u.
Lees meer over onze cosmetische oplossingen voor voller haar.
Klachten
Mocht het onverhoopt toch voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.
Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met de winkel van aankoop.
KLIK HIER voor onze klachtenregeling en informatie over hoe u een klacht kunt indienen.